ďťż
Indeks
Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią



babyface2 - 2008-01-29 06:57
Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią
  Hello:D

Myślę, że większość z nas ma problem typu : Czy dobrze to robię, czy używam dobrych filtrów, jak zacząć. Wiem są miliony postów tego typu i większość już ogarnęłam:ehem:Jest też podobny dot pielęgnacji filtromaniaczek, ale ja proszę jako początkująca czy robię to dobrze:o

Chciałabym żeby ten wątek dzięki uprzejmości filtromaniaczek był taką oceną czy działamy w dobrym kierunku. Może ja zacznę od opisu swojej pielęgnacji, a zaczęłam dokładnie wczoraj;)

CERA TŁUSTA ( kiedyś trądzik, obecnie walczę z jego następstwami czyli przebarwienia , a także z czasowo wyskakującymi niespodziankami)

Zaczęłam w poniedziałek swoja przygodę z "biochemią" i wygląda to tak:

Demakijaż: Mleczko AA Therapy Oczyszczanie i Tonizacja lub
Chusteczki do demakijażu Neutrogena
Tonik: Aspirynowy
Na dzień: Bioderma Max Fluide SPF 50+ (do cery tłustej i mieszanej)
Na noc: Avene Diacneal (dopóki mnie nie złuszczy codziennie)

Cel: Wiadomo;)Czysta cera,piękna,bez przebarwień.

Co dodać co odjąć. Proszę o ocenę:cmok:

Jeśli wywołam gniew modów to błagam o litość:-p




L_V - 2008-01-29 12:22
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią
  Cytat:
Napisane przez babyface2 (Wiadomość 6425908) Hello:D

Myślę, że większość z nas ma problem typu : Czy dobrze to robię, czy używam dobrych filtrów, jak zacząć. Wiem są miliony postów tego typu i większość już ogarnęłam:ehem:Jest też podobny dot pielęgnacji filtromaniaczek, ale ja proszę jako początkująca czy robię to dobrze:o

Chciałabym żeby ten wątek dzięki uprzejmości filtromaniaczek był taką oceną czy działamy w dobrym kierunku. Może ja zacznę od opisu swojej pielęgnacji, a zaczęłam dokładnie wczoraj;)

CERA TŁUSTA ( kiedyś trądzik, obecnie walczę z jego następstwami czyli przebarwienia , a także z czasowo wyskakującymi niespodziankami)

Zaczęłam w poniedziałek swoja przygodę z "biochemią" i wygląda to tak:

Demakijaż: Mleczko AA Therapy Oczyszczanie i Tonizacja lub
Chusteczki do demakijażu Neutrogena
Tonik: Aspirynowy
Na dzień: Bioderma Max Fluide SPF 50+ (do cery tłustej i mieszanej)
Na noc: Avene Diacneal (dopóki mnie nie złuszczy codziennie)

Cel: Wiadomo;)Czysta cera,piękna,bez przebarwień.

Co dodać co odjąć. Proszę o ocenę:cmok:

Jeśli wywołam gniew modów to błagam o litość:-p

Wygląda OK:ehem: mam tylko jedne zastrzeżenie - ten diacneal codziennie to chyba jednak za często, zwłąszcza ze uwzywasz toniku z BHA. Proponuję zacząć od częstowliwości, np co 2-3 noce i nie łączyć go jednego wieczora z tonikiem. Tonik tez nie codziennie, w końcy masz w pielęgnachi retinaldehyd i 2 rodzaje kwasów. Trzeba to wprowadzać małymi kroczkami.
Aha, i koniecznie potrzebny Ci krem nawilżający, w miarę prosty w skłądzie, na ewentualne podrażnienia po Diacnealu - coś łagodzącego i mocno nawilającego. ROzważyłąbym tez (ewentualnie) zakup delikatnego peelingu enzymatycznego - przyda sie jeżeli będziesz się zmagac z odtającymi suchymi skórkami na buzi.



Ibizza - 2008-01-29 12:42
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią
  babyface2, bardzo fajny wątek, no i wszystko w jednym :)
Ja również poproszę o weryfikację mojego planu. W zasadzie to jest raczej "planik", ale może coś dopomożecie..

Moja cera: nie była dotąd raczej problematyczna, dopiero jakiś czas temu zaczęły wyskakiwać mi takie okropne duże i bolące podskórne pryszczole. Nie ma ich jakoś dużo ale jak już wyskoczy to taki bydlak co w ogóle nie chce przez ponad tydzień zniknąć. Po nich oczywiście mam masę blizn czy przebarwień, jak zwał tak zwał. Poza tym skóra w niektórych miejscach stała się troszkę chropowata no i standard - wągry na nosie.
Dodam że mój cel to oczywiście zniszczyć te przebarwienia i nierówności no i zacząć właściwie dbać o skórę pod względem zmarszczek (bo już conieco widać, szczególnie mimicznych - 24l).

Postanowiłam coś z tym zrobić.

Po długiej lekturze...
.... wielogodzinnej...
:)....

Kupiłam: Efaclar K (stosuje go na noc) i Active C XL na dzień. Czy to wystarczy patrząc pod katem moich celów czy powinnam sie zaopatrzyć jeszcze w cos?

Z góry dziękuję za wszelkie rady.



babyface2 - 2008-01-29 12:46
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią
  Cytat:
Napisane przez L_V (Wiadomość 6428480) Wygląda OK:ehem: mam tylko jedne zastrzeżenie - ten diacneal codziennie to chyba jednak za często, zwłąszcza ze uwzywasz toniku z BHA. Proponuję zacząć od częstowliwości, np co 2-3 noce i nie łączyć go jednego wieczora z tonikiem. Tonik tez nie codziennie, w końcy masz w pielęgnachi retinaldehyd i 2 rodzaje kwasów. Trzeba to wprowadzać małymi kroczkami.
Aha, i koniecznie potrzebny Ci krem nawilżający, w miarę prosty w skłądzie, na ewentualne podrażnienia po Diacnealu - coś łagodzącego i mocno nawilającego. ROzważyłąbym tez (ewentualnie) zakup delikatnego peelingu enzymatycznego - przyda sie jeżeli będziesz się zmagac z odtającymi suchymi skórkami na buzi.
Bardzo serdecznie dziękuje. O tak odstające skórki właśnie dają o sobie znać. Co prawda tylko w tych miejscach gdzie mam niespodzianki, ale są. Tak więc masz rację zmniejsze dozowanie do co drugiej nocy. A naprzemiennie hmmm sama nie wiem. Mogę po prostu przetrzeć twarz aspirynowym i pójść spać? I już dziś zaopatrzę się w dobry peeling. Biegnę na KWC! :cmok: Dodam jeszcze, że moja cera jest zupełnie niewrażliwa :ehem:




L_V - 2008-01-29 12:51
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią
  Cytat:
Napisane przez babyface2 (Wiadomość 6428733) Bardzo serdecznie dziękuje. O tak odstające skórki właśnie dają o sobie znać. Co prawda tylko w tych miejscach gdzie mam niespodzianki, ale są. Tak więc masz rację zmniejsze dozowanie do co drugiej nocy. A naprzemiennie hmmm sama nie wiem. Mogę po prostu przetrzeć twarz aspirynowym i pójść spać? I już dziś zaopatrzę się w dobry peeling. Biegnę na KWC! :cmok: Dodam jeszcze, że moja cera jest zupełnie niewrażliwa :ehem: Babyface, moja też byłą niewrażliwa przez pierwsze 4 miesiące, nawet myślałam że retinaldehyd i kwasy w cale na mnie nie działąją. A potem dopadło mnie złuszczanie i przesuszenie, że mogłam się smarowac olejem kujawskim, i tak wszytko wsiąkało:DA pod oczami wyciskałam kaspułki tokovitu:ehem:
Co do toniku, możesz się natrzec, a po godzinie-półtorej nałożyć na twarz krem nawilżający. Tonik i tak zrobi swoje.



L_V - 2008-01-29 12:54
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią
  Cytat:
Napisane przez Ibizza (Wiadomość 6428682) babyface2, bardzo fajny wątek, no i wszystko w jednym :)
Ja również poproszę o weryfikację mojego planu. W zasadzie to jest raczej "planik", ale może coś dopomożecie..

Moja cera: nie była dotąd raczej problematyczna, dopiero jakiś czas temu zaczęły wyskakiwać mi takie okropne duże i bolące podskórne pryszczole. Nie ma ich jakoś dużo ale jak już wyskoczy to taki bydlak co w ogóle nie chce przez ponad tydzień zniknąć. Po nich oczywiście mam masę blizn czy przebarwień, jak zwał tak zwał. Poza tym skóra w niektórych miejscach stała się troszkę chropowata no i standard - wągry na nosie.
Dodam że mój cel to oczywiście zniszczyć te przebarwienia i nierówności no i zacząć właściwie dbać o skórę pod względem zmarszczek (bo już conieco widać, szczególnie mimicznych - 24l).

Postanowiłam coś z tym zrobić.

Po długiej lekturze...
.... wielogodzinnej...
:)....

Kupiłam: Efaclar K (stosuje go na noc) i Active C XL na dzień. Czy to wystarczy patrząc pod katem moich celów czy powinnam sie zaopatrzyć jeszcze w cos?

Z góry dziękuję za wszelkie rady.
Myślę że Effaclar to dobry początek. Nie wiem jak wyglądają i jak bardzi upirczywe są te Twoje gule, ale w moim przypadku E. poradził sobie z nimi. Jednak przy E. musisz się uzbroić w cierpliwośc, efekty dopiero po kilku miesiącach. Z zaskórnikami radzi sobie bardzo dobrze.

Aha, Active C XL będzie super (trochę mały filtr, ale przynajmniej fotostabilny).



babyface2 - 2008-01-29 13:03
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią
  Cytat:
Napisane przez L_V (Wiadomość 6428782) Babyface, moja też byłą niewrażliwa przez pierwsze 4 miesiące, nawet myślałam że retinaldehyd i kwasy w cale na mnie nie działąją. A potem dopadło mnie złuszczanie i przesuszenie, że mogłam się smarowac olejem kujawskim, i tak wszytko wsiąkało:DA pod oczami wyciskałam kaspułki tokovitu:ehem:
Co do toniku, możesz się natrzec, a po godzinie-półtorej nałożyć na twarz krem nawilżający. Tonik i tak zrobi swoje.
L_V pozwolę sobie na stwierdzenie, że jestes niesamowita!Zrobię co nakazujesz:ehem: Mam nadzieję, że nie dojdzie do Kujawskiego, a jeśli nawet to wiem gdzie szukać pomocy. Dziękuje:cmok:i już się usuwam w cień by inni mogli skorzystać z Twojej przeogromnej wiedzy:pliz:



bogotta - 2008-01-29 13:10
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią
  to ja tez poprosze o ocene mojej pielegnacji
mam 39 lat od paru zaledwie miesiecy znam wizaz.pl i pod wplywem lektury wielu watkow postanowilam walczyc z upywajacym czasem ,moja skora ?--nigdy nie mialam zadnych problemow z tradzikiem jedynie strefa T tłustawa -na nosie pory i cos tam z tych porow bialo zółtego wystaje ,duza sklonnosc do przebarwien -ale od zawsze stosowalam filtry tylko nie wiedzialam ze sa stabilne i nie i ze to trzeba az tyle nakladac.
oto moje nowosci
na noc--- co 3,4 dzien RetinA 0,05 --efekt niewielkie łuszczenie w okolicach ust i brwi ,stosuje ten krem zamiennie z hydracid alfa + i tłusciochem typu lipobase,co tydzien maseczka aspirynowa a po niej piling z pozostalych grudek
dzien ---serum vit C -20 firmy REXOL-USA,filtry Anthelios 40 albo ROC Minesol 30.pudru nie stosuje
twarz zmywam NIVEA VISAGE gentle facial wash bez SLS ,
zamierzam kupic hydrolat oczarowy i serum jedwabne czy cos jeszcze???czy na nos i brode moze powinnam zadzialac Effaclarem?



babyface2 - 2008-01-29 13:19
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią
  Cytat:
Napisane przez Ibizza (Wiadomość 6428682) babyface2, bardzo fajny wątek, no i wszystko w jednym :)
.
Dziękuje:o I cieszę się, że nie jestem sama w tym wielkim tajemniczym świecie biochemii;)



Ibizza - 2008-01-29 13:28
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią
  Dziękuje L_V, od razu jestem spokojniejsza :) Czekamy na efekty w takim razie.
Pzdr :)



L_V - 2008-01-29 13:29
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią
  Cytat:
Napisane przez babyface2 (Wiadomość 6428927) L_V pozwolę sobie na stwierdzenie, że jestes niesamowita!Zrobię co nakazujesz:ehem: Mam nadzieję, że nie dojdzie do Kujawskiego, a jeśli nawet to wiem gdzie szukać pomocy. Dziękuje:cmok:i już się usuwam w cień by inni mogli skorzystać z Twojej przeogromnej wiedzy:pliz: :hahaha:
Gdyby coś to pytaj smiało:D

Cytat:
Napisane przez bogotta (Wiadomość 6429003) to ja tez poprosze o ocene mojej pielegnacji
mam 39 lat od paru zaledwie miesiecy znam wizaz.pl i pod wplywem lektury wielu watkow postanowilam walczyc z upywajacym czasem ,moja skora ?--nigdy nie mialam zadnych problemow z tradzikiem jedynie strefa T tłustawa -na nosie pory i cos tam z tych porow bialo zółtego wystaje ,duza sklonnosc do przebarwien -ale od zawsze stosowalam filtry tylko nie wiedzialam ze sa stabilne i nie i ze to trzeba az tyle nakladac.
oto moje nowosci
na noc--- co 3,4 dzien RetinA 0,05 --efekt niewielkie łuszczenie w okolicach ust i brwi ,stosuje ten krem zamiennie z hydracid alfa + i tłusciochem typu lipobase,co tydzien maseczka aspirynowa a po niej piling z pozostalych grudek
dzien ---serum vit C -20 firmy REXOL-USA,filtry Anthelios 40 albo ROC Minesol 30.pudru nie stosuje
twarz zmywam NIVEA VISAGE gentle facial wash bez SLS ,
zamierzam kupic hydrolat oczarowy i serum jedwabne czy cos jeszcze???czy na nos i brode moze powinnam zadzialac Effaclarem?
No super! Nic dodac nic ując!:ehem: Effaclar nie jest konieczny - masz przeciez maseczkę aspitynową.



bogotta - 2008-01-29 14:03
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią
  hurra jednak cos pojelam z tej Biochemii --kocham was i bede wiecznie mloda i piekna



L_V - 2008-01-29 14:13
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią
  Cytat:
Napisane przez bogotta (Wiadomość 6429583) hurra jednak cos pojelam z tej Biochemii --kocham was i bede wiecznie mloda i piekna Na bank!;)



anastazjaaa2 - 2008-01-29 14:58
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią
  :D a ja planuję tak na zaskórniki :D

1 noc- Effaclar
2 noc - clarena - jako nawilżenie
3 noc - Effaclar
4 noc- Clarena i tak w kółko żeby zobaczyć co na to moja twarz, jak przez tydzien będzie ok to dołoże jeszcze tonik z BU- BHA 2% na początek :rolleyes:

a w dzień

hydrolat oczarowy lub geraniowy, mleczko z Vichy Capital Solei 50 , ewentualnie mogę jeszcze dołożyć w razie jakiegoś przesuszenia lub podrażnienia Clarena Sebum Control - nawilżający beztłuszczowy kremożel ( leży sobie nietknięty narazie )

mycie bużki ziają antybakteryjną narazie, ale jestem w trakcie poszukiwan czegoś fajniejszego:o , pudry, podkłady i korekrory - ostatnio używam baaardzo żadko, w razie wyższej konieczości:p:

Pewnie za jakieś dwa trzy tygodnie będę chciała wymienić niektóre pozycje na coś mocniejszego z braku widocznej poprawy:mad:

Przesuszenia na razie się nie lękam, przez rok używałam Differin i nie dał rady, a podobno wysusza nieżle i powoduje wysyp, coś tam zadziałał ale nie wiele, więc mam nadzieję że tym razem będzie lepiej:D



L_V - 2008-01-29 15:07
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią
  Cytat:
Napisane przez anastazjaaa2 (Wiadomość 6430259) :D a ja planuję tak na zaskórniki :D

1 noc- Effaclar
2 noc - clarena - jako nawilżenie
3 noc - Effaclar
4 noc- Clarena i tak w kółko żeby zobaczyć co na to moja twarz, jak przez tydzien będzie ok to dołoże jeszcze tonik z BU- BHA 2% na początek :rolleyes:

a w dzień

hydrolat oczarowy lub geraniowy, mleczko z Vichy Capital Solei 50 , ewentualnie mogę jeszcze dołożyć w razie jakiegoś przesuszenia lub podrażnienia Clarena Sebum Control - nawilżający beztłuszczowy kremożel ( leży sobie nietknięty narazie )

mycie bużki ziają antybakteryjną narazie, ale jestem w trakcie poszukiwan czegoś fajniejszego:o , pudry, podkłady i korekrory - ostatnio używam baaardzo żadko, w razie wyższej konieczości:p:

Pewnie za jakieś dwa trzy tygodnie będę chciała wymienić niektóre pozycje na coś mocniejszego z braku widocznej poprawy:mad:

Przesuszenia na razie się nie lękam, przez rok używałam Differin i nie dał rady, a podobno wysusza nieżle i powoduje wysyp, coś tam zadziałał ale nie wiele, więc mam nadzieję że tym razem będzie lepiej:D
Anastazjaa, wygląda dobrze. Tylko z ta Clareną już sama wiesz - jeżeli okaze się że w skąłdzie jest jednak te 4% kwasó (jak dorwiesz pudełko) to na dzień odpada. Tylko filtr i ewentualnie jakieś serum.
Nie wiem jak to lekkie serum z Clareny - ale w przypadlu przesuszenia po kwasach może nie wystarczyć.
Aha, i tydzień to za mało aby zobaczyc działąnie tych preparató. Dla AHA - ok 3 tyg, dla Effaclaru - min 4 mce.



Maria221 - 2008-01-29 15:33
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią
  No dobra, teraz kolej na mnie;)

Moja cera jest niemal nieskazitelna, wiecie jak wygląda cera dzieci? Jestem szczęśliwą posiadaczką takiego cuda:D. Niemal nieskazitelna tz., że mam niestety czarne punkciki na nosie, ale nie za bardzo widoczne. moja skóra na twarzy wchłania wszystko, niezleąnie od tego czy jest to krem czy olej (nic, poza sferą nosa sie nie zapycha), jednocześnie nie jest sucha, przeciwnie zawsze dobrze nawilzona, ale nawet wtedy chłonie wszystko:D.Minus jest taki, że mam b. delikatną cerę, nie tylko w dotyku, ale jeśli coś raz na x-miesięcy mi wyskoczy to zostaje zaczerwienienie, które długo się goii:mad:. Mam skłonnośc do zaczerwienień na policzkach, ale biorę sterydy więc moze to być ich zasługa:(. Naczynek jako tkich prawie nie widać, nic mi nigdy nie pękło. Mój typ urody to jesień, skóra nigfdzie się nie opala, najwyżej "łapie" zaczerwienienie, po kilku godzinach nie ma ani śladu po promieniach słonecznych dlategi w ogóle się nie opalam.

Moja pielęgnacja:

*Kremy firmy Lepo, mają super naturalne składniki np. kwas hialuronowy, ekstrakty z: rozmarynu, słonecznika, sielonej herbaty, witaminy A&E itp. woski, masło shea, jeśli juz zawirają jakiś alkohol to gdzieś przy końcu składu;)

* Filtry ----> narazie używam filtru Oriflame spf 30, póżniej zamierzam kupić inny, chyba LRP 50+ (dokładnej nazwy nie pamiętam)

* serum z wit. C, na razie Oriflame, potem z Mazideł

* stosiję (też na razie bo muszę wykończyć) mleczko i tonik z Yves Rocher, potem mleczka roślinne i hydrolaty.

* co drugi dzień, na przemian z serum z wit. C, stosuję serum antyoksydacyjne z zieloną herbatą (mazidła)

Może jakieś rady? sugestie co poprawić aby moja cera dłuuugo była młoda.



anastazjaaa2 - 2008-01-29 15:34
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią
  Tej Clareny z tymi niby kwasami:rolleyes: poużywam troszkę i zobaczymy co będzie:confused:narazie mam dłuuugi urlop więc mogę poeksperymentować:ehem: , ten skład to ja właśnie z pudełka spisałam, bo na słoiczku to już kompletnie nic nie ma poza nazwą :mad: , coś mi się wydaje że z tymi kwasami w tym kremie to się producent troche rozpędził .

Co do Clareny Sebum Control to już uciekam w odpowiednie miejsce, coby nie robić bałaganu zbędnego;)



Susanna - 2008-01-29 16:20
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią
  Dziewczyny także proszę o ocenę mojej pielęgnacji :cmok:

24 lata, cera mieszana, od do coś wyskoczy (szczególnie przed wiecie czym) - największy problem: przebarwienia :mad:, rozszerzone pory w okolicach nosa i powoli zauważam zmarszczki mimiczne szczególnie pod oczami :eek:

Oczyszczanie: do zmycia makijażu używam Odświeżającego żelu do mycia twarzy Olay Gentle Cleansers + demakijaż oczu:Łagodna emulsja do demakijażu oczu Olay

Na dzień: krem Avene Cleanance Solaire 40 spf do cery tłustej i trądzikowej
Na lekkie zmarszczeki pod oczami :( krem Botoskin Bielendy - zlikwidował mi cienie.

Na noc: Dax Perfecta dla cery mieszanej lub Krem Galanei matujacy + krem pod oczy Botiskin Bielendy

Dodatkowo: punktowo na przebarwienia używam Retinu A na noc

Będę wdzięczna za każdą poradę, chcę aby moja skóra na dłużej zachowała młody wygląd, nie chcę jej szkodzić.



malitka19 - 2008-01-29 17:12
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią
  Super wątek! W końcu mam odwagę o coś zapytać. A więc biochemię obserwuje już od dłuższego czasu, i powoli próbuję ułożyć dla siebie jakiś zestaw pielęgnacyjny.Ale nie jestem pewna czy to bardziej nie zaszkodzi niż pomoże.:confused: No to tak:

CERA- mieszana, dość tłusta w strefie T, ze skłonnościa do zapychania (wciąż szukam czym), straszne przebarwienia po pryszczach na brodzie i czole + rozszerzone pory na nosie
NA DZIEŃ- serum z wit. C (własnoręcznie robione z biochemii urody) lub krem AA Oceanic (z serii Young),a na to filtr Garniera 50+
NA NOC-Acne Derm co drugi dzień (na zmiane z kremem Aretina Q nocna regeneracja Ziajii)

Dodam jeszcze,że mam 21 lat. A moje pytanie to,czy ten Acne Derm nie gryzie sie w jakiś sposób z serum i kremem Aretina.Aha... i czy ten krem jest wogóle dla mnie odpowiedni, bo jest tam "jakiś" retinol w składzie ,ale czy ma jakieś działanie. Bardzo lubię ten krem bo mnie nie zapycha i super nawilża.

No więc proszę o jakieś komentarze ,BAARDZO!!!! z góry bardzo dziękuje!!!



silvergreen - 2008-01-30 08:36
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią
  Dobrze, że taki wątek powstał :) Bardzo mało znam się na biochemii. Proszę o ocenę mojej pielęgnacji, tzn czy to nie za mało nawilżania? I jeszcze zależy mi na czymś przeciwzmarszczkowym, ale nie znalazłam niezapychającego i jednocześnie skutecznego kremu :( A szukałam również wśród tych najdroższych. Zależy mi na prostym składzie. Coś polecicie? Czy może filtr + nawilżanie wystarczy?

CERA: Mieszana, czasami strefa T mi się trochę przetłuści. Pryszczy brak, kilka zaskórników mało widocznych, cienie pod oczami.

PIELĘGNACJA:
Mycie twarzy/demakijaż: Olejek myjący z Biochemii Urody, albo żel Tołpy Huminea Hydrativ.
Tonik: Pichtowy z Profarmu (chcę te zaskórniki zwalczyć), zastanawiam się też nad jakimś delikatnym hydrolatem dla odmiany, tylko który?
Filtr: aktualnie się zastanawiam, ale na 99% mleczko Avene 50
Nawilżanie (wieczorem): Żel hialuronowy z Biochemii, a pod oczy Cernor XO
Pozostałe: Woda termalna Iwostin
Raz na jakiś czas:
- maseczka peel-off zamykająca pory z Yves Rocher
- TOŁPA maseczka odżywcza z fitohormonami i glinkami
- NUXE maseczka relaksująca i nawilżająca
- zastanawiam się nad peelingiem enzymatycznym z Tołpy



L_V - 2008-01-30 08:56
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią
  Cytat:
Napisane przez Maria221 (Wiadomość 6430599) No dobra, teraz kolej na mnie;)

Moja cera jest niemal nieskazitelna, wiecie jak wygląda cera dzieci? Jestem szczęśliwą posiadaczką takiego cuda:D. Niemal nieskazitelna tz., że mam niestety czarne punkciki na nosie, ale nie za bardzo widoczne. moja skóra na twarzy wchłania wszystko, niezleąnie od tego czy jest to krem czy olej (nic, poza sferą nosa sie nie zapycha), jednocześnie nie jest sucha, przeciwnie zawsze dobrze nawilzona, ale nawet wtedy chłonie wszystko:D.Minus jest taki, że mam b. delikatną cerę, nie tylko w dotyku, ale jeśli coś raz na x-miesięcy mi wyskoczy to zostaje zaczerwienienie, które długo się goii:mad:. Mam skłonnośc do zaczerwienień na policzkach, ale biorę sterydy więc moze to być ich zasługa:(. Naczynek jako tkich prawie nie widać, nic mi nigdy nie pękło. Mój typ urody to jesień, skóra nigfdzie się nie opala, najwyżej "łapie" zaczerwienienie, po kilku godzinach nie ma ani śladu po promieniach słonecznych dlategi w ogóle się nie opalam.

Moja pielęgnacja:

*Kremy firmy Lepo, mają super naturalne składniki np. kwas hialuronowy, ekstrakty z: rozmarynu, słonecznika, sielonej herbaty, witaminy A&E itp. woski, masło shea, jeśli juz zawirają jakiś alkohol to gdzieś przy końcu składu;)

* Filtry ----> narazie używam filtru Oriflame spf 30, póżniej zamierzam kupić inny, chyba LRP 50+ (dokładnej nazwy nie pamiętam)

* serum z wit. C, na razie Oriflame, potem z Mazideł

* stosiję (też na razie bo muszę wykończyć) mleczko i tonik z Yves Rocher, potem mleczka roślinne i hydrolaty.

* co drugi dzień, na przemian z serum z wit. C, stosuję serum antyoksydacyjne z zieloną herbatą (mazidła)

Może jakieś rady? sugestie co poprawić aby moja cera dłuuugo była młoda.
Wygląda na to że masz skórę normalną w kierunku suchej, ale wrażliwą, najważniejszę w Twoim przypadku, to nie zpesuć tego co masz (aż zazdroszczę;) ).
Na czarne punkciki przyda ci się coś z kwasem BHA. Możesz kupić sobie Effaclar K i smarować nim nos (ale niekoniecznie), może to być maseczka apsirynowa raz w tygodniu. Ważne, abyś unikałą preparatów z kwasami AHA - skłonności do czerwienienia się nie pozwalająmi wykluczyć ewentualnego podrażnienia naczynek przy spotkaniu z kwasami AHA.
. Twoja podsawa to :witamina C + filt, co jakiś czas BHA na nosek I wystraczy. I nie ma co zmieniac, bo po co: mas zochronę przeciwsłoneczą, antyoksydanty i złuszczanie. Wystarczy:ehem:

Cytat:
Napisane przez Susanna (Wiadomość 6431133) Dziewczyny także proszę o ocenę mojej pielęgnacji :cmok:

24 lata, cera mieszana, od do coś wyskoczy (szczególnie przed wiecie czym) - największy problem: przebarwienia :mad:, rozszerzone pory w okolicach nosa i powoli zauważam zmarszczki mimiczne szczególnie pod oczami :eek:

Oczyszczanie: do zmycia makijażu używam Odświeżającego żelu do mycia twarzy Olay Gentle Cleansers + demakijaż oczu:Łagodna emulsja do demakijażu oczu Olay

Na dzień: krem Avene Cleanance Solaire 40 spf do cery tłustej i trądzikowej
Na lekkie zmarszczeki pod oczami :( krem Botoskin Bielendy - zlikwidował mi cienie.

Na noc: Dax Perfecta dla cery mieszanej lub Krem Galanei matujacy + krem pod oczy Botiskin Bielendy

Dodatkowo: punktowo na przebarwienia używam Retinu A na noc

Będę wdzięczna za każdą poradę, chcę aby moja skóra na dłużej zachowała młody wygląd, nie chcę jej szkodzić.
Moja rada: retin stosuj nie punktowo, a na całą twarz. Dzięki temu załatwoasz takei sparwy jak: nierówności skóry, przebarwienia, zmarszczki no i ewentualne niespodzianki.
retinu nie stosujemy oczywscie codziennie, wystarczy zacząć od 1-2 razy w tyg. Przyda się kojąco-nawilżający krem przy ewentualnych podrażnieniach. Proponuję rozstać się z kremami matującymi - kiedy ich używac? Na dzień filtr, a na noc nie ma sensu zapychać skóry skrobią (która zazwyczaj w tych kremachh jest).
Pzy braku podraznień, możesz pomyślec o wprowadzeniu do pielęgnacji serum z wit C.:ehem:



L_V - 2008-01-30 09:06
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią
  Cytat:
Napisane przez malitka19 (Wiadomość 6431779) Super wątek! W końcu mam odwagę o coś zapytać. A więc biochemię obserwuje już od dłuższego czasu, i powoli próbuję ułożyć dla siebie jakiś zestaw pielęgnacyjny.Ale nie jestem pewna czy to bardziej nie zaszkodzi niż pomoże.:confused: No to tak:

CERA- mieszana, dość tłusta w strefie T, ze skłonnościa do zapychania (wciąż szukam czym), straszne przebarwienia po pryszczach na brodzie i czole + rozszerzone pory na nosie
NA DZIEŃ- serum z wit. C (własnoręcznie robione z biochemii urody) lub krem AA Oceanic (z serii Young),a na to filtr Garniera 50+
NA NOC-Acne Derm co drugi dzień (na zmiane z kremem Aretina Q nocna regeneracja Ziajii)

Dodam jeszcze,że mam 21 lat. A moje pytanie to,czy ten Acne Derm nie gryzie sie w jakiś sposób z serum i kremem Aretina.Aha... i czy ten krem jest wogóle dla mnie odpowiedni, bo jest tam "jakiś" retinol w składzie ,ale czy ma jakieś działanie. Bardzo lubię ten krem bo mnie nie zapycha i super nawilża.

No więc proszę o jakieś komentarze ,BAARDZO!!!! z góry bardzo dziękuje!!!
Malitka, wymyśliłaś sobie dobry program. Serum z wit C na pewno nieoc rozjaśni przebarwienia. Acne Derm to tez dobry wybór, dziewczyny chwalą sobie ten preparat. Widze, że filtr tez juz jest:D I kremik AA - świtny skłąd, ale raczej na noc (dodali do niego trocę kwasu BHA). W zasadzie nie mam nic do dodania. Aha, krem Ziaji nie pogryzie się z kwasem, ma w skłądzie retinol i fotohormony, więc masz tez profilaktykę p/zmarszczkową.Wydaje mi sie tez, ze ten krme poradzi sebie z przesuszeniem po AD (o ile takei wystąpi).
Od czasu do czasu możesz zaserwowac sobie maseczkę aspirynową - kiedy wyskoczy CI jakaś niepsodzianka.

Cytat:
Napisane przez silvergreen (Wiadomość 6437291) Dobrze, że taki wątek powstał :) Bardzo mało znam się na biochemii. Proszę o ocenę mojej pielęgnacji, tzn czy to nie za mało nawilżania? I jeszcze zależy mi na czymś przeciwzmarszczkowym, ale nie znalazłam niezapychającego i jednocześnie skutecznego kremu :( A szukałam również wśród tych najdroższych. Zależy mi na prostym składzie. Coś polecicie? Czy może filtr + nawilżanie wystarczy?

CERA: Mieszana, czasami strefa T mi się trochę przetłuści. Pryszczy brak, kilka zaskórników mało widocznych, cienie pod oczami.

PIELĘGNACJA:
Mycie twarzy/demakijaż: Olejek myjący z Biochemii Urody, albo żel Tołpy Huminea Hydrativ.
Tonik: Pichtowy z Profarmu (chcę te zaskórniki zwalczyć), zastanawiam się też nad jakimś delikatnym hydrolatem dla odmiany, tylko który?
Filtr: aktualnie się zastanawiam, ale na 99% mleczko Avene 50
Nawilżanie (wieczorem): Żel hialuronowy z Biochemii, a pod oczy Cernor XO
Pozostałe: Woda termalna Iwostin
Raz na jakiś czas:
- maseczka peel-off zamykająca pory z Yves Rocher
- TOŁPA maseczka odżywcza z fitohormonami i glinkami
- NUXE maseczka relaksująca i nawilżająca
- zastanawiam się nad peelingiem enzymatycznym z Tołpy
Silvergreen, jeśłi żel hialuronowy nawilża twoją skórę, to nie musisz dodawac żadnego innego preparatu. Poza tym, mleczko Avene na pewno rozwiąże ten problem.
Jesli chcesz cos p[rzeciwzmarszczkowego (oprócz filtra) to moze serum z wit C? Albo jakies inne serum z antyoksydantami? Na rano, pod filtr.



Susanna - 2008-01-30 09:11
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią
  Cytat:
Napisane przez L_V (Wiadomość 6437424) Moja rada: retin stosuj nie punktowo, a na całą twarz. Dzięki temu załatwoasz takei sparwy jak: nierówności skóry, przebarwienia, zmarszczki no i ewentualne niespodzianki.
retinu nie stosujemy oczywscie codziennie, wystarczy zacząć od 1-2 razy w tyg. Przyda się kojąco-nawilżający krem przy ewentualnych podrażnieniach. Proponuję rozstać się z kremami matującymi - kiedy ich używac? Na dzień filtr, a na noc nie ma sensu zapychać skóry skrobią (która zazwyczaj w tych kremachh jest).
Pzy braku podraznień, możesz pomyślec o wprowadzeniu do pielęgnacji serum z wit C.:ehem:
jejku baaaaardzo Ci dziękuję :pliz::pliz: za odpowiedź :)
Troszkę boję się tego Retinu A bo np. teraz używam go 3 dni pod rząd i już mi schodzi skóra :( nie wygląda to za fajnie. Ale skoro piszesz żeby 1-2 razy w tygodniu to może efekt nie będzie tak drastyczny.
Kremów matujących używam na noc ponieważ innych nie mam. To serum z witaminą C możesz mi polecić jakąś konkretną markę?? Będę bardzo wdzięczna :)



silvergreen - 2008-01-30 09:13
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią
  Cytat:
Napisane przez L_V (Wiadomość 6437492) Jesli chcesz cos p[rzeciwzmarszczkowego (oprócz filtra) to moze serum z wit C? Albo jakies inne serum z antyoksydantami? Na rano, pod filtr. Coś z C albo antyoksydantami by się przydało :) Tylko co mnie nie zapcha? Próbowałam m.in Active C z LRP które podobno jest dobre pod tym względem i też zapchało :(



marea - 2008-01-30 09:30
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią
  Cytat:
Napisane przez silvergreen (Wiadomość 6437543) Coś z C albo antyoksydantami by się przydało :) Tylko co mnie nie zapcha? Próbowałam m.in Active C z LRP które podobno jest dobre pod tym względem i też zapchało :( To kup sobie serum z wit. C z Biochemii Urody, albo zrob je sobie sama...z kwasu askorbinowego, wody destylowanej i kilku kropelek alkoholu



silvergreen - 2008-01-30 09:34
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią
  Cytat:
Napisane przez marea (Wiadomość 6437700) To kup sobie serum z wit. C z Biochemii Urody, albo zrob je sobie sama...z kwasu askorbinowego, wody destylowanej i kilku kropelek alkoholu O to chodzi?
http://www.biochemiaurody.com/sklep/serumflavoCEF.html
Chętnie kupiłabym gotowe, ale tam chyba można kupić tylko takie w zestawie do samodzielnego przyrządzenia :) Tylko ja nie wiem czy dam radę, w sumie piszą że łatwo się to robi ale to rzecz względna.. ja mam talent do katastrof ;]



L_V - 2008-01-30 09:41
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią
  Cytat:
Napisane przez silvergreen (Wiadomość 6437738) O to chodzi?
http://www.biochemiaurody.com/sklep/serumflavoCEF.html
Chętnie kupiłabym gotowe, ale tam chyba można kupić tylko takie w zestawie do samodzielnego przyrządzenia :) Tylko ja nie wiem czy dam radę, w sumie piszą że łatwo się to robi ale to rzecz względna.. ja mam talent do katastrof ;]
jak najbardziej - może być to:ehem:



silvergreen - 2008-01-30 09:45
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią
  Dzięki Wam bardzo dziewczyny :)



Susanna - 2008-01-30 10:34
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią
  Cytat:
Napisane przez L_V (Wiadomość 6437789) jak najbardziej - może być to:ehem: Kurcze to ja też chyba je kupię :) Mam nadzieję, że "coś" stworzę :)



marea - 2008-01-30 10:35
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią
  Cytat:
Napisane przez silvergreen (Wiadomość 6437830) Dzięki Wam bardzo dziewczyny :) Co do tego Flavo serum, czytalam w innych watkach ze dziewczyny narzekaly ze tlusci, zapycha itp, lepiej kup sobie ta podstawowa wersje
http://www.biochemiaurody.com/sklep/serumferulicCE.html i mieszaj z zelem hialuronowym bezposrednio przed nalozeniem na buzke...mniejsze prawdopodobienstwo zapchania bo prostszy sklad
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kedaro.keep.pl
  •  
     
    Menu
     
     
       
    Copyright Š 2006 Sitename.com. Designed by Web Page Templates